|
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego www.rob-tar.pl
1. DEFINICJE 2. POSTANOWIENIE OGÓLNE 3. ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH 4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 5. DOSTAWA 6. PŁATNOŚĆ 7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 9. DANE OSOBOWE 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. DEFINICJE 1.1. HASŁO - ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji. 1.2. KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej. 1.3. KODEKS CYWILNY - ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.). 1.4. KONSUMENT - osoba fizyczna dla której zawarcie Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 1.5. KONTO (KONTO KLIENTA) - podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in informacje o Zamówieniach Klienta w Sklepie internetowym. 1.6. PRODUKT - rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. 1.7. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu internetowego. 1.8. REJESTRACJA - jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu. 1.9. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.rob-tar.pl za pośrednictwem którego Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej. 1.10. SPRZEDAWCA - Krzysztof i Małgorzata Sowa prowadzący spółkę cywilną pod nazwą Firma Rob-Tar Sprzedaż Artykułów Wędkarskich s.c. Krzysztof i Małgorzata Sowa adres (Starodąbrowska 24/1 33-100 Tarnów wpisany do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 873-17-95-314 REGON: 850465548 adres poczty elektronicznej sklep.robtar@o2.pl, numer telefonu (+48) 14 692 60 04 (opłata jak za połączenie standardowe- wg.cennika właściwego operatora.
1.11. STRONA - Usługodawca, Sprzedawca lub Klient. 1.12. UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) - umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego. 1.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego. 1.14. USŁUGODAWCA -Krzysztof i Małgorzata Sowa prowadzący spółkę cywilną pod nazwą Firma Rob-Tar Sprzedaż Artykułów Wędkarskich s.c. Krzysztof i Małgorzata Sowa adres (Starodąbrowska 24/1 33-100 Tarnów wpisany do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 873-17-95-314 REGON: 850465548 adres poczty elektronicznej sklep.robtar@o2.pl, numer telefonu (+48) 14 692 60 04 (opłata jak za połączenie standardowe- wg.cennika właściwego operatora. 1.15. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki. 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.16. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. 1.17. Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego. 1.18. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym. 1.19. Sklep Internetowy prowadzony jest przez: Firma Rob-Tar Sprzedaż Artykułów Wędkarskich s.c. Krzysztof i Małgorzata Sowa ul. Starodąbrowska 24/1 33-100 Tarnów wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o 873-17-95-314 850465548 (+48) 14 692 60 04 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora) 1.20. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi elektroniczne: 1.20.1. Konto Klienta w Sklepie internetowym; 1.20.2. Interaktywny formularz umożliwiający Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym. 1.20.3. Newsletter 1.21. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym 1.21.1. Komputer z dostępem do Internetu; 1.21.2. Dostęp do poczty elektronicznej. 1.21.3. Zalecana rozdzielczość monitora: 1024x768 pikseli; 1.21.4. Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą, 1.22. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 1.23. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. 1.24. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i 1.25. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki
3. ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH 1.26. W ramach Sklepu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i 1.27. Świadczenie przez Usługodawcę Usług elektronicznych jest bezpłatne.
1.28. Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych: 1.28.1. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w 1.28.1.1. Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: Adres e-mail oraz Hasło 1.28.2. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego 1.29. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie 1.30. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza 1.31. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych: 1.31.1. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas 1.31.2. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na 1.31.3. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony 1.31.4. Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie
4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 1.32. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych 1.33. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i 1.34. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez 1.35. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu za pomocą interaktywnego formularza należy wejść na 1.35.1. W trakcie składania Zamówienia należy wskazać następujące dane niezbędne do złożenia 1.36. Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w 1.37. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie (1) potwierdza jego otrzymanie, Co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz (2) przyjmuje Zamówienie do realizacji - w tym momencie zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (adres e-mail). 1.38. W trakcie składania Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza - do momentu złożenia 5. DOSTAWA 1.39. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w 1.40. Sprzedawca dostarczy Produkty zgodnie z wyborem Klienta: 1.40.1. transportem własnym; lub 1.40.2. za pośrednictwem poczty lub przewoźnika wskazanego w trakcie składania Zamówienia. 1.41. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium: Rzeczypospolitej 1.42. Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia oraz są 6. PŁATNOŚĆ 1.43. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: 1.43.1. Za pobraniem; 1.43.2. Przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie 1.44. W wypadku sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient 1.45. W wypadku Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć 7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1.46. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o 1.47. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o 1.48. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej 1.49. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny 1.50. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 7.1 oraz 7.2; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych. (8) Zamówienia z żywym towarem nie podlegają reklamacji oraz zwrotu należności . (9) Zamówienia nie odebrane przez klienta lub nie doręczone - rezygnacja klienta z przesyłki nie podlegają zwrotowi 8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 1.51. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży 1.51.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w 1.51.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na 1.51.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 1.51.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z 1.52. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z 1.52.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje 1.52.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących 1.52.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w 1.52.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta
9. DANE OSOBOWE 1.53. Administratorem danych osobowych Klienta zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego 1.54. Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego 1.55. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 1.56. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w 10. POSTANOWIENIE KOŃCOWE 1.57. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 1.58. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy 1.58.1. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności. 1.59. Usługodawca zastrzega sobie prawo do Zmieniony Regulamin wiąże Klientów jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 naruszać praw lub świadczeń nabytych Klientów, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Konsument ma prawo odstąpienia od umowy. 1.60. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. 1.61. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy sprzedaży i umowy o świadczenie Usługi elektronicznej następuje poprzez (1) udostępnienie Regulaminu na stronach wskazanych w pkt. 10.4 oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, a w przypadku Umowy sprzedaży także przez (3) dołączanie do przesyłek Dowodu Zakupu (Paragon lub Faktura VAT) 1.62. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy lub Sprzedawcy. |
|